Lehet, hogy új autóban mindenki SUV-t akar, de a használtaknál a ferdehátú modelleket keresik a magyarok
Itt még kitartanak a hagyományosabb formák.
Itt még kitartanak a hagyományosabb formák.
A most eladósorba került McLaren-Mercedes MP4-21 értéke meghaladja az 1 milliárd forintot.
Már elkezdtek csökkenni az árak.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.
Komolyabb változást a kínai márkák erősödése hozhat.
Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.
Az első félév rekordot döntött a használtautó-piacon, és várhatóan az év egésze is új rekordot hoz majd. A külföldi használt autók drágák, a forint gyenge, vagyis drága az import. Sokan most pótolják az évekig halasztott autóbeszerzést.
A használt elektromos autók átlagára 2021 óta így is több mint ötödével csökkent.
Nem lesz nagy meglepetés, melyik az.
Ez a kiváló állapotú “Opa’s Benz” képzeletben a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Néhány éve még a Renault Zoé és néhány más modell hódítottak, manapság sokkal színesebb a kép.
A 80-as évek közepén készült Countach LP5000 QV nemcsak a hátán visel jókora légterelőt.
A 80-as évekbeli designt és technikát felvonultató ötajtós Mazda lényegében szalonállapotú.
A tavalyi áresést még nem követte gyors visszapattanás, a vevők pedig úgy tűnik, gyorsan reagáltak.
A 90-es évek elején készült japán sportkocsi eddig kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A szupersportos elsőgenerációs Golf GTI több, mint 130 lóerővel repít vissza bennünket a 80-as évek elejére.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
Kiváló családi autónak tűnik ez a gázolajból keveset fogyasztó plugin hibrid Volvo, csak ne lenne ilyen drága.
Lényegében vadonatúj szalonállapotban vár új gazdára ez a piros fényezésű patinás E36-os 320i.