A használt villanyautók piacát is felforgatná a kormány támogatási ötlete
A használt elektromos autók átlagára 2021 óta így is több mint ötödével csökkent.
A használt elektromos autók átlagára 2021 óta így is több mint ötödével csökkent.
Nem lesz nagy meglepetés, melyik az.
Ez a kiváló állapotú “Opa’s Benz” képzeletben a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A hazai autópark átlagéletkora 15,6 év.
Néhány éve még a Renault Zoé és néhány más modell hódítottak, manapság sokkal színesebb a kép.
A 80-as évek közepén készült Countach LP5000 QV nemcsak a hátán visel jókora légterelőt.
A 80-as évekbeli designt és technikát felvonultató ötajtós Mazda lényegében szalonállapotú.
A tavalyi áresést még nem követte gyors visszapattanás, a vevők pedig úgy tűnik, gyorsan reagáltak.
A 90-es évek elején készült japán sportkocsi eddig kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A szupersportos elsőgenerációs Golf GTI több, mint 130 lóerővel repít vissza bennünket a 80-as évek elejére.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
Kiváló családi autónak tűnik ez a gázolajból keveset fogyasztó plugin hibrid Volvo, csak ne lenne ilyen drága.
Lényegében vadonatúj szalonállapotban vár új gazdára ez a piros fényezésű patinás E36-os 320i.
A limitált szériás brit kisautó talán a legszebb színben, British Racing Green fényezéssel csábít vásárlásra.
Hiába az elektromos autók, ha használtan még mindig közel kétszer annyiba kerülnek, mint egy hagyományos.
Az 5,3 literes motorral szerelt megkímélt Jaguar XJ-S-ért nem kérnek túl sok pénzt.
Az import mértéke immár több mint egy éve képtelen elmozdulni a havi 9 ezres darabszámról.
A különböző országok nagyon eltérő módon kezelik az ilyen csalásokat: van olyan, ahol nincs erre vonatkozó hatályos jogszabály.
A 3,6 literes 6 hengeres benzinmotor 260 lóereje komoly dinamikát kölcsönöz a tágas Skoda Superbnek.
Nyitott tetővel autózni azért így sem rossz dolog.